Gyakran ismételt kérdések

 

Gyakran Ismételt Kérdések

 

Milyen módon tudok rendelni?

Webáruházunkban számítógépről, okostelefonról vagy táblagépről adhatsz le rendelést. Telefonon sajnos nem áll módunkban rendelést felvenni.

 

 

Kell regisztrálnom a vásárláshoz?

Nem. Rendelést regisztrációval vagy anélkül is leadhatsz.

 

 

Az árak tartalmazzák az áfát?

Igen. Az áruházban található valamennyi ár, bruttó ár, tartalmazza az áfát.

 

 

Kapok számlát a vásárlásról?

Igen. Minden megrendelésről áfás számlát állítunk ki, amelyet a termékkel együtt küldünk.

 

 

Megadhatok különböző szállítási és számlázási címet?

Igen, eltérő szállítási és számlázási címet is megadhatsz.

 

 

Miért nem tudom kosárba rakni a terméket?

A termék elfogyott, jelenleg nem rendelhető.

 

 

Kérdezhetek egy termékről?

Ha bizonytalan vagy egy termék használatával, akkor vásárlás előtt bátran kérdezz.

 

 

Van a termékekre jótállás?

Igen. Minden nálunk vásárolt termékre a hatályos jogszabályoknak, valamint a kereskedelmi szabályozásoknak megfelelő, Magyarországon érvényesíthető jótállást, illetve szavatosságot vállalunk.

 

 

Meghibásodott a vásárolt termék. Mi a teendőm?

Kérjük, jelezd a hibát ügyfélszolgálatunk elérhetőségeinek egyikén, majd a terméket juttasd vissza a részünkre. Felhívjuk figyelmed, hogy a nem megfelelő csomagolásból adódó, a szállítás során bekövetkezett károkért nem tudunk felelősséget vállalni, így kérjük, hogy a hibás terméket biztonságos módon csomagold be. Fontos tudnod, hogy utánvétes küldeményt nem áll módunkban átvenni!

 

 

Milyen szállítási módok közül választhatok?

Jelenlegi szállító partnereink az MPL, ExpressOne és a Foxpost.

MPL szállítás esetén a házhoz szállítás mellett, lehetőséged van Coop közértekbe, MOL kutakra, MPL csomagautomatákba valamint postán maradó küldeményként kérni a csomagodat.

A Foxpost rendszerén keresztül a Packeta csomagpontokra és automatákba is kérheted a csomagod.

Bármelyik szállítási módot választod, a csomag indításakor a csomagszámot és a csomagkövetéshez szükséges linket automatikusan elküldjük.

 

 

Milyen fizetési lehetőségeim vannak?

A rendelés leadásakor lehetőséged van utánvétel, átutalás (előre utalás) és azonnali, online bankkártyás fizetés közül választani.

Házhoz szállítás esetén a futárnál fizethetsz készpénzzel és bankkártyával is. Csomagautomatáknál kizárólag bankkártyás fizetésre van lehetőséged. A  kisebb csomagátvételi pontokon jellemzően csak készpénzzel tudsz fizetni.

 

 

Sikertelen az online bankkártyás fizetés. Mit tegyek?

A leggyakoribb okok: Hibásan adtad meg a kártyaadatokat, nincs fedezet, az összeg meghaladja a vásárlási limitet. De előfordulhat, hogy a tranzakció időtúllépés miatt lesz sikertelen vagy a banki rendszer karbantartás miatt éppen nem működik.

A tranzakció biztonsági okokból automatikusan elutasításra kerül, ha a fizetési folyamatban a böngésző "vissza", "frissít", "újratölt" funkcióit használod, és akkor is, ha nem követed pontosan a megjelenő utasításokat.

Kérésedre meg tudjuk változtatni a rendeléskor beállított fizetési módot. Amennyiben ragaszkodsz az online fizetéshez, add le még egyszer a rendelést. A nem kifizetett rendeléseket töröljük.

 

 

Mikor kapom meg a vásárolt terméket?

A várható szállítási idő minden terméknél feltüntetésre került.

 

 

 

Hogyan tudom módosítani a leadott rendelésem?

Ha egy leadott rendelésen valamit módosítani szeretnél, vedd fel velünk a kapcsolatot.

 

 

Személyes termékátvételre van lehetőségem?

Igen, a személyes termékátvétel megoldható. Kizárólag a megrendelt és átvételre visszaigazolt termékeket tudjuk átadni.

 

 

Átutalással fizetnék, hová utalhatom a pénzt?

Kérjük, hogy az utalás előtt várd meg a visszaigazoló e‑mailt. Ha a termék azonnal rendelkezésre áll, ez nagyon hamar meg fog érkezni. Ha külső raktárból érkezik, csak akkor szeretnénk elkérni az összeget, amikor már biztos szállítási időt tudunk megadni. Az értesítés megküldését követő 3 munkanapon kérjük az összeget átutalni.

 

 

Lehet hitelre vásárolni?

Nem.

 

 

Mennyibe kerül a kiszállítás?

Ez függ a kiszállítást végző partnerünktől, a szállítás és a fizetés módjától is. Az aktuális szállítási díjakat itt megtalálod.

 

 

Sérült a termék vagy hiányos a csomag, mit tegyek?

A csomag átvétele után azonnal ellenőrizd a tartalmát! Amennyiben a tartalma sérült vagy hiányos, AZONNAL tájékoztass minket, hogy minél hamarabb orvosolni tudjuk a problémát.

 

 

Nem kaptam visszaigazoló e-mailt a rendelésről. Mit tegyek?

Ennek leggyakoribb oka, hogy hibásan adtad meg az e-mail címet. De előfordulhat, hogy a postafiók megtelt vagy az üzenet a levélszemétbe került, ezért ellenőrizd a postafiókod spam mappáját is. Vedd fel velünk a kapcsolatot, ha nincs nyoma az üzenetnek.

Néhány szolgáltatónál (Citromail, Freemail, Vipmail) sajnos ez rendszeresen előforduló probléma.

 

 

Hol tart a rendelésem?

A rendelés állapotának változásait e‑mailben jelezzük. A rendelés mindig abban az állapotban van, ami a legutóbbi üzenetben szerepelt. 

 

 

Nem kaptam a termékhez jótállási jegyet, mit tegyek?

Jótállási jegy nem minden termékhez jár. Ebben az esetben a számlával érvényesíthető a garancia.

 

 

Tudok véleményt írni a termékről?

Igen. Minden vásárolt termékhez írhatsz véleményt és megoszthatod a Twitteren, Facebook-on is. Ezeket a funkciókat mindig az adott termék oldalán találod meg.

 

 

Mégsem kérem a terméket. Visszaküldhetem?

Igen. Erre a termék átvételétől számított 15 napon belül van lehetőséged. A részleteket itt megtalálod.

Webáruház készítés