Gyakran ismételt kérdések
Gyakran Ismételt Kérdések
Milyen módon tudok rendelni?
Webáruházunkban számítógépről, okostelefonról vagy táblagépről adhatsz le rendelést. Telefonon sajnos nem tudunk rendelést felvenni.
Kell regisztrálnom a vásárláshoz?
Nem. Rendelésed regisztrációval és regisztráció nélkül is leadhatod.
Az árak tartalmazzák az áfát?
Igen. Az áruházban található valamennyi ár, bruttó ár, tartalmazza az áfát.
Kapok számlát a vásárlásról?
Igen. Minden megrendelésről áfás számlát állítunk ki, amelyet a termékkel együtt küldünk.
Megadhatok különböző szállítási és számlázási címet?
Igen.
Miért nem tudom kosárba rakni a terméket?
A termék elfogyott, jelenleg nem rendelhető.
Kérdezhetek egy termékről?
Ha bizonytalan vagy egy termék használatával, akkor vásárlás előtt bátran kérdezz.
Van a termékekre jótállás?
Igen. Minden nálunk vásárolt termékre a hatályos jogszabályoknak, valamint a kereskedelmi szabályozásoknak megfelelő, Magyarországon érvényesíthető jótállást, illetve szavatosságot vállalunk.
Meghibásodott a vásárolt termék. Mi a teendőm?
Kérjük, jelezd a hibát ügyfélszolgálatunk elérhetőségeinek egyikén, majd a terméket juttasd vissza a részünkre. Felhívjuk figyelmed, hogy a nem megfelelő csomagolásból adódó, a szállítás során bekövetkezett károkért nem tudunk felelősséget vállalni, így kérjük, hogy a hibás terméket biztonságos módon csomagold be. Fontos tudnod, hogy utánvétes küldeményt nem áll módunkban átvenni!
Milyen szállítási módok közül választhatok?
Jelenlegi szállító partnereink az MPL, a Csomagküldő és a Foxpost.
MPL szállítás esetén a házhoz szállítás mellett, lehetőséged van Coop közértekbe, MOL kutakra, MPL csomagautomatákba valamint postán maradó küldeményként kérni a csomagodat. Csomagautomatánál csak bankkártyás fizetésre van lehetőség.
Házhoz szállításkor, ha másodszorra sem talál otthon a futár, csomagod a helyi postán letétbe kerül, ahol további öt munkanapig átveheted. Az MPL a feladástól számítva 1-2 napon belül kézbesíti a csomagokat.
A Csomagküldő szállítással kis méretű, legfeljebb 1kg súlyú csomagot tudunk elküldeni. Országszerte több mint hatszáz átvevőpont közül választhatsz. A szállítási idő jellemzően 2-5 munkanap. A csomag átvételi pontra érkezéséről e-mail/sms értesítést kapsz. A csomagot kizárólag az értesítésben található kód megadásával lehet átvenni.
A Foxpost szállítási ideje 2-5 munkanap. A legnagyobb automatában elhelyezhető küldemény mérete 60 cm x 36 cm x 61 cm lehet. Ennél nagyobb csomagot nem lehet az automatában elhelyezni. Csomagautomatánál csak bankkártyás fizetésre van lehetőség.
Bármelyik szállítási módot választod, a csomag indításakor a csomagszámot és a csomagkövetéshez szükséges linket automatikusan elküldjük.
Milyen fizetési lehetőségeim vannak?
A rendelés leadásakor lehetőséged van utánvétel, átutalás (előre utalás) és azonnali, online bankkártyás fizetés közül választani.
Házhoz szállítás esetén a futárnál fizethetsz készpénzzel és bankkártyával is. Csomagautomatáknál kizárólag bankkártyás fizetésre van lehetőséged. A kisebb csomagátvételi pontokon jellemzően csak készpénzzel tudsz fizetni.
Sikertelen az online bankkártyás fizetés. Mit tegyek?
A leggyakoribb okok: Hibásan adtad meg a kártyaadatokat, nincs fedezet, az összeg meghaladja a vásárlási limitet. De előfordulhat, hogy a tranzakció időtúllépés miatt lesz sikertelen vagy a banki rendszer karbantartás miatt éppen nem működik.
A tranzakció biztonsági okokból automatikusan elutasításra kerül, ha a fizetési folyamatban a böngésző "vissza", "frissít", "újratölt" funkcióit használod, és akkor is, ha nem követed pontosan a megjelenő utasításokat.
Kérésedre meg tudjuk változtatni a rendeléskor beállított fizetési módot. Amennyiben ragaszkodsz az online fizetéshez, add le még egyszer a rendelést. A nem kifizetett rendeléseket töröljük.
Mikor kapom meg a vásárolt terméket?
Ez a termék elérhetőségétől és a választott kiszállítási módtól is függ. Az azonnal rendelkezésre álló termékeket a rendelés napján, legkésőbb az azt követő munkanapon átadjuk a kiszállítást végző partnerünknek. A szállítás ideje a szállítási módonként változik. Amennyiben a rendelésed "külső raktárból" érkező terméket (is) tartalmaz, az ott feltüntetett szállítási idő az irányadó.
Mit jelent a "külső raktárból" megjelölés?
Ebben az esetben a termék nem áll azonnal rendelkezésre. Vagy beszerzés alatt áll és már útban van hozzánk, de az is előfordulhat, hogy csak megrendelés esetén hozatjuk meg. A terméknél minden esetben megtalálod a várható szállítási időt.
Hogyan tudom módosítani a leadott rendelésem?
Ha egy leadott rendelésen valamit módosítani szeretnél, vedd fel velünk a kapcsolatot.
Személyes termékátvételre van lehetőségem?
Igen, a személyes termékátvétel megoldható. Kizárólag a megrendelt és átvételre visszaigazolt termékeket tudjuk átadni.
Átutalással fizetnék, hová utalhatom a pénzt?
Kérjük, hogy az utalás előtt várd meg a visszaigazoló e‑mailt. Ha a termék azonnal rendelkezésre áll, ez nagyon hamar meg fog érkezni. Ha külső raktárból érkezik, csak akkor szeretnénk elkérni az összeget, amikor már biztos szállítási időt tudunk megadni. Az értesítés megküldését követő 5 munkanapon kérjük az összeget átutalni.
Lehet hitelre vásárolni?
Nem.
Mennyibe kerül a kiszállítás?
Ez függ a kiszállítást végző partnerünktől, a szállítás és a fizetés módjától is. Az aktuális szállítási díjakat itt megtalálod.
Sérült a termék vagy hiányos a csomag, mit tegyek?
A csomag átvétele után azonnal ellenőrizd a tartalmát! Amennyiben a tartalma sérült vagy hiányos, AZONNAL tájékoztass minket, hogy minél hamarabb orvosolni tudjuk a problémát.
Nem kaptam visszaigazoló e-mailt a rendelésről. Mit tegyek?
Ennek leggyakoribb oka, hogy hibásan adtad meg az e-mail címet. De előfordulhat, hogy a postafiók megtelt vagy az üzenet a levélszemétbe került, ezért ellenőrizd a postafiókod spam mappáját is. Vedd fel velünk a kapcsolatot, ha nincs nyoma az üzenetnek.
Néhány szolgáltatónál (Citromail, Freemail, Vipmail) sajnos ez rendszeresen előforduló probléma.
Hol tart a rendelésem?
A rendelés állapotának változásait e‑mailben jelezzük. A rendelés mindig abban az állapotban van, ami a legutóbbi üzenetben szerepelt.
Nem kaptam a termékhez jótállási jegyet, mit tegyek?
Jótállási jegy nem minden termékhez jár. Ebben az esetben a számlával érvényesíthető a garancia.
Tudok véleményt írni a termékről?
Igen. Minden vásárolt termékhez írhatsz véleményt és megoszthatod a Twitteren, Facebook-on is. Ezeket a funkciókat mindig az adott termék oldalán találod meg.
Mégsem kérem a terméket. Visszaküldhetem?
Igen. Erre a termék átvételétől számított 15 napon belül van lehetőséged. A részleteket itt megtalálod.